diumenge, 5 d’agost del 2012

El racó de l'Anna fa 6 anys: tres hurres pel racó!




Avui el bloc fa 6 anys, cinèfils. Poquíssima broma.
La commemoració la faig enllaçant el vídeo d'un dels instants cinematogràfics més entranyables per a mi. En Gene Kelly a l'escena memorable de "Cantando bajo la lluvia" (així, en castellà, perquè així l'he mamada jo i per a mi es diu així, i punt).  
També aprofito per compartir un compromís vital. Fa massa temps que no vaig al cine amb la regularitat de sempre. I això no pot ser. 
La literatura no em pot malmetre la meva passió cinèfila. Per tant, així que passi l'estiu penso tornar als meus costums de tota la vida. He dit.
Ja veieu que estic contundent. Deu ser la calor, que no em deixa viure. 
Fins ben aviat, amics. I ja ho sabeu: "tota la vida és cinema". Queda clar que no hi ha més.


  

5 comentaris:

Gemma ha dit...

Els anus passen i la Joana balla...
Que continu-hi ballant !!!!!

Anònim ha dit...

Jo aprofito aquest dies que ja no tinc els nets a veure cinèma a tutti pleni.. faig "doblete" quan surto d'una peli si l'hora encaixa.. vaig a l'altra sala.. l'ùltima: POLLO CON CIRUELAS.. quan la vegis ja donoràs la teva opiniò, ELLAS, teatre tambè, DUBTES, i ara espero aprofitar l'oferta cultural, que s'ha donat "pressa" l'Ajuntament a programar al veure que els catalans ens quedem a casa.. encara que no ens falten russos, xinessos, japonessos i meiys italians.. el programa del MAS I MAS junt amb el MUHBA està força bé AL TINELL un marc molt adient ja he vist 2 concerts que m'han fet disfrutar, piano i violi.
Bon estiu Anna Mª.
Mercè

Unknown ha dit...

Felicitats, Anna!

Que per molts anys poguem seguir el teu bloc!

Endavant!!

Elies ha dit...

Per molts anys germana!

Laura ha dit...

Moltes felicitats!! I que en faci molts més!