dilluns, 5 de juliol del 2010

Estrelles d'ahir

En aquest bloc cinèfil ja sabeu que no em permeto gaire frivolitats, però avui he decidit penjar un enllaç que m'ha captivat. M'ha recordat la meva infantesa, plena de cinema. Plena de totes aquelles pel·lícules irrepetibles (moltes en blanc i negre) que em subjugaven. En la seva majoria, aquests films s'amollen perfectament a la denominació de "pel·liculons", una rara espècie que actualment ja no existeix. I no podem obviar que, en una part molt important, el glamour de les estrelles hi jugava un paper decisiu.
Il·lustro aquestes línies amb fotos d'algunes de les meves actrius preferides d'aquell període. I li dedico l'entrada al meu pare, cinèfil de pro a qui dec que despertés em mi per sempre l'amor pel setè art.

Però sobretot, us demano que no us perdeu l'enllaç. No ho lamentareu.
Després em podreu dir quantes "estrelles" actuals suporten amb totes aquestes ni un petit punt de comparació.

1 comentari:

Elies ha dit...

Espectacular!
Aquestes si que eren estrelles rutilants de debò.